سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انوشیروانی:حذف روسیه مهم نبود/در المپیک تاریخ ساز می شویم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت:ملی پوشان المپیکی شرایط خوبی دارند و مطمئن هستم در برزیل تاریخ ساز می شویم.

سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره شرایط وزنه‌برداران برای حضور در المپیک 2016 برزیل بیان کرد: خوشبختانه ملی پوشان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و به شرایط ایده‌آل نزدیک شدند. تمام تلاشمان را می کنیم تا بیشترین طلا را در المپیک کسب و بار دیگر برای ایران افتخار آفرینی کنیم.
 
وی درباره شانس کسب مدال در المپیک افزود: امیدوارم بتوانیم در المپیک نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و انتظارم از پولاد مردان ایرانی این است که حداقل در این مسابقات بتوانند سه مدال طلا برای کشورمان بدست آورند.
 
انوشیروانی درباره خط خوردن بهادر مولایی از ترکیب المپیکی وزنه‌برداری گفت:درباره برابری، هاشمی و مولایی افراد زیادی اظهار نظر کردند اما مطمئن باشید هر 3 در یک سطح بودند و روزهای آخر عملکرد خوبی داشتند، وقتی بهادر از ترکیب تیم ملی برای حضور در المپیک خط خورد بسیار ناراحت شدم و امیدوارم در آینده بهتر از گذشته کار کند و روزهای خوبی در انتظار وی باشد. 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره حذف روسیه از المپیک 2016 اظهار داشت: حذف وزنه برداران روسیه از رقابت های المپیک برایمان مهم نیست اما دوست داشتیم با حضور آنها، پولاد مردان کشورمان مدال های طلا را به ارمغان می آورند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.