سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: درصدد تاریخ سازی در ریو 2016 هستیم اما مسئولان نیز می بایست به ما کمک کنند.

سجاد انوشیروانی در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضیعت وزنه برداران المپیکی کشورمان بیان کرد:خدارا شکر ملی پوشان وضیعت خوبی دارند و از آمادگی بالایی برخورد دار هستند. بچه ها هیچ مصدومیتی ندارند و درصدد هستیم تا با برنامه ریزی مناسب بتوانیم تا المپیک ریو 2016 به آمادگی 100 درصد توان مان برای کسب مدال برسیم.
 
وی افزود: برای کسب مدال و افتخار آفرینی نیاز به حمایت داریم ، 3 هفته به المپیک مانده است اما هیچ گونه حمایتی از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته و امیدوارم خیلی زود پیگیر این موضوع شوند تا مراسم بدرقه و همچنین کمک قابل توجهی به رشته وزنه برداری کنند. ملی پوشان انتظارات چندانی از مسئولان ندارند و امیدوارم این مشکلات به طور اساس در ورزش کشورمان حل شود.
 
انوشیروانی درباره صحبت های برخی مسئولان مربوط به رفع مشکلات مالی ورزشکاران گفت: خیلی ها به ما قول رفع مشکلات و حمایت های مالی را دادند اما هیچ کدام به طور واقعی انجام نشده ، ورزشکاران المپیکی در حال گذراندن تمرینات سختی برای شاد کردن دل مردم هستند و مسئولان وظیفه دارند به آنها آرامش دهدند اما تا کنون این اتفاق رخ نداده که سبب ضعیف شدن روحیه ملی پوشان است.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درپایان گفت: پس از اینکه از اردو خارج از کشورمان بازگشتیم ، هیچ مسئولی به چز مناف هاشمی در تهران به تمرینات مان نیامده که این موضوع سبب دلسرد شدن ورزشکاران شده است. 3 هفته تا المپیک مانده و تمام تلاشمان را می کنیم تا با همدلی و تلاش بتوانیم در ریو 2016 تاریخ ساز شویم اما مسئولان نیز باید حمایت کنند تا به این هدفمان دست پیدا کنیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار