سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بی تمایلی مردم استان به خدمات شبکه فاضلاب

متاسفانه به علت بی تمایلی مردم استان استفاده از شبکه فاضلاب از پیشرفت خوبی برخوردار نیست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در دیدار فریدون احمدی نماینده مردم شهرهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : وظیفه ذاتی شرکت آب و فاضلاب تهیه و توزیع آب شرب  سالم و بهداشتی است که در این راستا شرکت آبفای استان با تمام توان و ظرفیت این وظیفه را به نحو احسن انجام داده و کیفیت آب خط قرمز ماست .  
وی افزود : 21 شهر استان زنجان با بیش از 99 درصد جمعیت ، تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هستند که سرانه مصرف هر زنجانی در شبانه روز 200 لیتر می باشد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه به اهمیت اتصال به شبکه فاضلاب اشاره کرد و تصریح نمود : ما در بخش فاضلاب از نرم کشوری پایین هستیم و اتصال مشترکین به شبکه فاضلاب و حفظ محیط زیست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که متاسفانه به علت عدم استقبال مردم استفاده از شبکه فاضلاب از پیشرفت خوبی برخوردار نیست .
دکتر فریدون احمدی نماینده مردم شهرهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی که میهمان ویژه این مراسم بود گفت : مردم و مسئولین باید کنار هم باشند تا بتوانند موثر واقع شوند و مشکلات و مسائل جامعه را برطرف کنند .
 

انتهای پیام/ن
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.