سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع روستاهای باباکلان در گچساران

عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع روستاهای باباکلان در گچساران با حضور مسئولان استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد در آیین کلنگزنی این طرح گفت: اجرای 65 کیلومتر لوله گذاری،ساخت 9 مخزن با ذخیره آب چهار هزار و 500 متر، حفر و تجهیز دو چاه و اجرای 10 هزار متر محوطه سازی از بخش های مهم این طرح است.

فیض الله پاسره افزود: با بهره برداری از این طرح بزرگ 13 روستا با جمعیتی بیش از شش هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.

وی اظهار کرد: این طرح بزرگ با 45 میلیارد ریال اعتبار اولیه انجام خواهد شد.

پاسره از در حال اجرا بودن طرح 18 مجتمع آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

پاسره ابراز کرد: 381میلیارد ریال از محل بند ج تبصره پنج قانون بودجه سال 1394 (صندوق توسعه ملی) برای طرح ها و مجتمع های آبرسانی این استان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: با بهره برداری و تکمیل این مجتمع های آبرسانی 107 هزار نفر از جمعیت روستایی کهگیلویه وبویراحمد از نعمت آب آشامدینی سالم برخوردار خواهند شد.

وی اظهار کرد: موضوع کیفیت و تامین آب سالم و بهداشتی و گندزدایی مستمرآب آشامیدنی در روستاها اولویت نخست و در عین حال خط قرمز شرکت آبفای روستایی این استان نیز محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجرای طرح های آبرسانی روستایی در استان نیز با همین رویکرد و بیشتر با هدف اصلاح و بهسازی شبکه ها ، خطوط انتقال و کیفیت منابع آبی خواهد بود.

وی شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در این استان را نیز 72 درصد اعلام کرد.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.