سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کشته شدن جوان 22 ساله براثر برخورد پراید و موتورسیکلت

بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی پراید راکب 22 ساله موتورسوار جان باخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی شهرستان چادگان اظهار کرد: به علت عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خودروی سواری و موتور سیکلت، متأسفانه موتور سوار جان خود را از دست داد.

سهراب قره‌قانی افزود: این حادثه در خیابان دهه فجر چادگان رخ داد که به علت انحراف به چپ خودروی پراید و سرعت بالای موتور سوار و همچنین نداشتن کلاه ایمنی، سر موتور سوار با ماشین و آسفالت اصابت و از ناحیه سر آسیب دید که متأسفانه جان باخت و خانواده‌ای داغدار شد.

وی تصریح کرد: اگر رانندگان وسایل نقلیه مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند هرگز شاهد حوادث رانندگی در سطح شهرستان نخواهیم بود و انتظار می‌رود اولیا نسبت به راهنمایی فرزندان خود در راستای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی همت داشته باشند و آنان را با با مسائل رانندگی بیشتر آشنا کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

سهراب قره‌قانی به موقعیت گردشگرپذیری شهرستان چادگان اشاره کرد و گفت: شهرستان چادگان در ایام تعطیلات شاهد حضور گردشگران از استان اصفهان و اقصی نقاط کشور است که از مسافران و گردشگران که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند تقاضا داریم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا حوادث ناگواری رخ ندهد. 



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.