سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

اعمال قانون تعرفه مناطق گرمسیر از سال ۹۰ برای بافق

از سال ۹۰ قانون تعرفه مناطق گرمسیر برای بافق اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسن امیرزاده عضو شورای اسلامی شهر بافق گفت: قانون تعرفه مناطق گرمسیر طبق قانون اعمال می شود و بافق در استان یزد تنها  شهرستانی است که طبق مصوبه دولت از سال ۹۰ تاکنون این تعرفه از خرداد تا پایان مرداد ماه اجرایی می شود.

وی افزود: با این قانون در مناطق عادی و ماههای غیرگرم مناطق گرمسیر کسانی که تا ۳ کیلو وات مصرف می کنند در حالت عادی سی و هفت تومان و دو ریال محاسبه می گردیده ولی در این سه ماه برای بافق بیست و نه تومان و هشت ریال محاسبه می شود .

دبیر کارگروه مطالبات مردمی  یادآورشد: مردم می توانند این تعرفه اختصاصی به بافق و به نوعی تخفیف داده شده را با مقایسه قبض های خود در این سه ماه و ماههای دیگر سال کاملا ملموس مشاهده کنند .

رییس سابق شورای اسلامی شهرستان بافق گفت: توقع مردم بافق بجاست که شدت و درجه گرمای هوا در بافق به عنوان گرمترین شهر استان و خیلی از مواقع گرمترین شهر کشور لحاظ و مسئولین علی الخصوص نماینده مردم در مجلس تلاش و پیگیری کند تا بافق نیز با توجه به گرمای فوق العاده و مستأصل کننده آن تعرفه منطقه گرمسیری از سه ماه به ۶ ماه افرایش یابد 
انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.