سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

میزبانی ساری از دهمین دوره مسابقات ملی لکوکاپ

دهمین دوره مسابقات ملی لکوکاپ به میزبانی شهرستان ساری برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: دهمین دوره مسابقات ملی لکوکاپ با هدف ارتقای فرهنگ کارآفرینی و ایجاد بستر رشد خلاقیت‌های دانش‌آموزان توسط پارک علم و فناوری مازندران در 19 شهریور به میزبانی شهر ساری برگزار می‌ شود.

علی معتمدزادگان افزود: پیش ‌بینی می ‌شود در این‌ دوره بیش از ‌هزار تیم از سراسر کشور در رشته‌ های علوم آزمایشگاهی، رباتیک، چرتکه، عصر خلاق، راکت آبی و پل ماکارونی شرکت کنند.

وی گفت: در ابتدای مسابقات نیز یادواره شهدای دانش ‌آموزی و شهدای مدافع حرم، با هدف آشنا کردن شرکت‌ کنندگان و جلب توجه آنها به مقام شهدا برگزار می ‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران افزود: نخستین دوره نمایشگاه ملی بازی و اسباب‌ بازی بومی نیز با هدف تقویت و حمایت از شرکت‌ های داخلی تولید کننده اسباب ‌بازی و احیای بازی‌ های بومی، توسط پارک علم و فناوری مازندران برگزار می ‌شود.

معتمدزادگان افزود: مخاطبان مستقیم این رویداد، افراد سه تا 18 سال هستند و سایر سنین نیز می ‌توانند از این رویداد بهره ببرند.

وی با بیان اینکه برگزاری این‌ گونه مسابقات نقش بسیار مهمی در ایجاد انگیزه و افزایش خلاقیت و استعدادهای دانش‌آموزی دارد، گفت: از همین استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزی می ‌توان در آینده برای انجام کارهای بزرگ و رفع نیازهای جامعه در تمام حوزه ‌های فناوری استفاده کرد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: کمیسیون ملی یونسکو نیز از این مسابقات حمایت معنوی می کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.