ساری،

64 روز تا آغاز استارت آپ دریایی

نخستین رویداد ملی استارت آپ دریایی 11 شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری ، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر گفت: مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر با همکاری پارک علم و فناوری مازندران در راستای افزایش و رشد خلاقیت و بروز ایده‌های نوین، نخستین رویداد ملی استارت آپ دریایی با محوریت صنایع دریایی، محیط زیست، شیلات را در نوشهر برگزار می کند.

مجید یوسفی افزود : این رویداد مهم روز یازدهم شهریور 95 و همزمان با دومین همایش ملی فناوری‌های دریایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) شهرستان نوشهر با حضور مدیران ارشد صنایع دریایی کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌ شود.

دبیرکل نخستین رویداد ملی استارت آپ تخصصی دریایی گفت : حوزه دریا یکی از اولویت‌های اساسی و مهم به منظور فعالیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان است که زیرنظر مدیریت مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر قادر به ادامه فعالیت‌های خود هستند و از حمایت مادی و معنوی بهره مند می شوند.

مجید یوسفی افزود : ايده‌های مطرح شده بايد در راستای توسعه و رونق صنعت دريايی داخلی باشند و در گذشته شبیه آن در داخل کشور ارائه نشده باشد و از سوی دیگر هم دارای طرح توجيه اقتصادی مناسبی باشند.

وی گفت : صاحبان ایده می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را از طریق ایمیل به دبیرخانه استارت آپ دریایی ارسال کنند.

تمامی محققان، صنعتگران دانشجويان و علاقه‌مندان حوزه دريايی دعوت می توانند با شرکت در نخستین رویداد استارت آپ تخصصی دريايی کشور، ايده‌های خود را برای تبدیل به طرح‌های صنعتی که با حمايت‌های مالی و حضور مستقیم سرمايه‌گذاران داخلی و خارجی و مدیران صنایع دریایی برگزار می شود، ارائه کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار