سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

رضایت بخشی از پشرفت حوزه بهداشت و درمان منطقه

نماینده مردم شهرستانهای میاندوآب، شاهین­دژ و تکاب مطلب فوق را در بازدید از شبکه بهداشت و درمان میاندوآب بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محبی­نیا نماینده مردم شهرستانهای میاندوآب، شاهین­دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده از شبکه بهداشت و درمان میاندوآب و واحدهای تابعه و روند خدمات رسانی آنها بازدید کرد.

در این بازدید ابتدا حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان گزارش کوتاهی از عملکرد این شبکه ارائه نمود.

سپس محبی نیا به اتفاق مسئولین ستاد شبکه و روسای بیمارستانها و مرکز بهداشت از واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی مرکز بهداشت و بیمارستانها بازدید کرد.

نماینده مردم میاندوآب از پیشرفت فیزیکی بال دوم، پروژه کلینیک تخصصی و مرکز تشخیص، غربال گری و درمانی سرطان بیمارستان حضرت فاطمه(س) و همچنین از ساختمان جدید رخت شوی خانه، بازسازی و گسترش تاسیسات و از ساختمان جدید آی سی یو (ICU) بیمارستان عباسی که ساختمان آی سی یو با جذب مشارکتهای خیرین شهرستان بنا شده است بازدید به عمل آورد و گفت: من در عملکرد حوزه بهداشت و درمان جهش خوبی می بینم و این روند برای من و مردم منطقه بسیار مسرت بخش است و روش جذب مشارکتهای مردمی یکی از کارآمدترین روشهای بهبود خدمات رسانی و علم مدیریتی می باشد و شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در این مقوله خیلی موفق است.

در پایان محبی نیا اضافه کرد: من از هرگونه مساعدتی که لازم باشد در روند پیشرفت حوزه سلامت شهرستان و خدمت به مردم منطقه دریغ نخواهم کرد و در کنار خادمان سلامت خواهم بود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.