سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشنهاد شب کار شدن ادارات در برخی از استان ها

استاندار ایلام گفت: پیشنهاد دادیم در برخی استان ها، ادارات شب کار شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، استاندار ایلام گفت: به مسئولان دولت پیشنهاد داده ایم تا ادارات برخی استان های کشور در ایام تابستان در شب ها فعالیت کنند.

محمدرضا مروارید گفت: در شرایطی که سازمان هواشناسی طی اخطارهای مکرر هشدار داده که احتمال گرما زدگی شدید افراد در استان های ایلام و خوزستان وجود دارد اما مردم ایلام با شرایط حال حاضر خود به خوبی کنار آمده اند.

وی ادامه داد: ما به فرمانداری ایلام نیز اعلام کرده ایم که در شرایط نامساعد جوی و گرمای شدید هوا، آمادگی تعطیلی ادارات را داریم و نمی خواهیم مردم بیش از این با مشکل مواجه شوند.

استاندار ایلام از ارائه پیشنهادی به هیئت دولت مبنی بر شب کار شدن ادارات استان ایلام و برخی شهرهای جنوبی کشور از جمله اهواز در سه ماه تابستان خبر داد و خاطر نشان کرد: پیشنهادی را به مسئولان ارائه کرده ایم و از آنها درخواست شده ادارات استان هایی که مردم آنها با گرمای شدید هوا در ایام تابستان مواجه هستند شب کار شوند.

مروارید تاکید کرد: در این پیشنهاد مطرح شده که ادارات دولتی در ایام تابستان از شش بعد از ظهر تا 10 شب فعالیت کرده و امیدوار هستیم این طرح در سال آینده اجرایی شود.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
شما که این پیشنهاد رو دادید می گقتید شش ماه اول سال شب کار و شش ماه دوم روز کار شوند.
اینطوری خیلی بهتر بود.