سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کشف 10 ميليارد ريال کالای قاچاق در 48 ساعت

بيش از 10 ميليارد ريال کالای قاچاق طی 48 ساعت در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشديد طرح کنترل خودروهای حامل کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان، از اجرای این طرح در شش محور ورودی و خروجی استان برای  خبر داد.

سردار سيد محمود ميرفيضی گفت: اين طرح به صورت مقطعي و موقت با به کارگيری پليس های تخصصی، يگان های انتظامی و با همکاری دبيرخانه کميسيون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری و دستگاه قضائی به مدت 48 ساعت اجرا شد.

سردار ميرفيضی افزود: در این مدت 145سکه تاريخی دوره قبل از اسلام، بيش از پنج هزار قلم انواع دارو و لوازم بهداشتی غيرمجاز، مواد خوراکی و غذايی غيرمجاز، بيش از 11 هزار نخ سيگار خارجی قاچاق و بيش از 47 دستگاه کولر اسپيلت قاچاق کشف و ضبط شد.

وی همچنين از کشف بيش از 19 تن چوب آلات جنگلی قاچاق و 32 حلقه لاستيک خارجی خودروهای سبک در اين طرح خبر داد و افزود: 27 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچيان نيز در اين راستا توقيف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسايی و دستگيری83 متهم به قاچاق کالا وارز، افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.