سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین دروازه‎بان خارجی در استقلال خوزستان

تیم فوتبال استقلال خوزستان در چهارمین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال کشورمان از چهارمین دروازه‎بان خارجی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان که از سال 1392 وارد لیگ برتر شده و چهارمین سال حضورش را در بالاترین سطح فوتبال ایران را تجریه می‎کند، طی چهار دوره اخیر در لیگ برتر از چهار دروازه‎بان خارجی استفاده کرده است.
 
فابیو کاروالیو، دروازه‎بان اهل کشور برزیل، اولین دروازه‎بان خارجی استقلال خوزستان بود که در لیگ سیزدهم این تیم را همراهی کرد و چند بار نیز در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت ، این دروازه‎بان در پایان لیگ سیزدهم از جمع آبی‎پوشان جدا شد و یک دروازه‎بان اهل کشور مالی به‎نام سومایلا دیاکیته به استقلال خوزستان آمد که وی نیز بعد از یک سال در فهرست خروجی استقلالی‎ها قرار گرفت تا عبداله ویسی در سومین سال حضورش در استقلال خوزستان از یک دروازه‎بان برزیلی به‎نام فرناندو خسوس استفاده کند.
 
جدایی فرناندو خسوس و انتقال این بازیکن به گسترش‎فولاد تبریز سبب شد تا استقلال خوزستان یک برزیلی دیگر را جایگزین وی کند. رافائل روبایو که در جریان بازی مقابل تراکتورسازی درون دروازه آبی‎پوشان قرار گرفت تا چهارمین دروازه‎بان خارجی استقلال خوزستان طی چهارمین دوره حضور این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران محسوب شود.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.