سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آموزش، نظم و انضباط از اصول كاری پلیس در ماموریت ها

فرمانده انتظامی استان نظم و انضباط را از اصول كاری پلیس در ماموریت ها دانست و گفت: باید با سرعت عمل و دقت در انجام وظایف، تیزبینی و اعمال قانون توأم با تكریم، اعتماد بیشتر مردم به پلیس را تقویت كنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر افزود:پلیس به عنوان نهادی كه بیشترین ارتباط را با مردم دارد باید با نظم بهتر و با برنامه‌ریزی دقیق‌تری به اجرای ماموریت‌ها پرداخته و در امر تكریم ارباب رجوع نیز كوشا باشد.

وی خاطر نشان کرد : اگر رسیدگی به امور مردم با دقت بیشتر و به نحو احسن اجرا شود ،همراهی مردم با پلیس، بیشتر خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: نظم و انضباط ظاهری و معنوی، توجه جدی به امر آموزش، رعایت حقوق شهروندی و پیشگیری از وقوع جرم باید بیش از پیش در دستور کار مأموران باشد.

وی پیشگیری از سرقت، مقابله باخرید و فروش مواد مخدر، اراذل و اوباش و انواع قاچاق از عمده هدف های ماموریتی پلیس است که به صورت مستمر و ویژه در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بهترین عمل صالح را ، در خدمت به مردم دانست و گفت : رضایت خداوند در رضایت مردم است پس تا می توانیم به مردم کشورمان باید خدمت کنیم و نیت خود را در انجام همه امور الهی کنیم.

سردار بنی اسدی فراز تلاش ماموران انتظامی در تامین امنیت و رویدادهای مهم سال جاری تقدیر كرد و گفت: تمام امنیت امروز كشور را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود : برای رسیدن به این منظور، پلیس باید صداقت، اعتماد سازی در مردم، اخلاق نیكو، شجاعت و جسارت و نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهد زیرا یک پلیس با اخلاق، شجاع و منظم می تواند موجب دلگرمی مردم و افزایش اعتماد آنها به حافظان امنیت در جامعه شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پلیس ، انظباط ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.