سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اعلام نتایج اولیه دکتری دانشگاه علوم دریایی خرمشهر

نتایج آزمون دکتری دانشگاه علوم دریایی خرمشهراعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: پذیرفته‌شدگان تا 11 مرداد‌ماه مهلت دارند با مراجعه به دانشگاه نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

دکتر اسحاق زمانی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه خرمشهر افزود: امسال 2 دانشجو در رشته زیست‌شناسی دریا گرایش جانوران دریا، 6 دانشجو در رشته تکثیر و پرورش آبزیان و 2 دانشجو در رشته بوم‌شناسی آبزیان پذیرفته شده‌اند که نتایج روی پرتال دانشگاه قابل مشاهده است.

وی  گفت: امسال برای 2 رشته زیست‌شناسی دریا گرایش بوم‌شناسی و رشته فیزیک دریا به دلیل حد نصاب نامطلوب شرکت‌کنندگان پذیرش انجام نشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: پذیرفته‌شدگان تا 11 مرداد‌ماه مهلت دارند با مراجعه به دانشگاه ثبت‌نام اولیه را انجام دهند و نتایج نهایی پس از تأیید توسط سازمان سنجش در شهریورماه اعلام خواهد شد.

زمانی گفت: داوطلبان معترض با مراجعه به دانشگاه با ارائه مستندات و معیارهای امتیاز‌بندی سازمان سنجش توجیه خواهند شد؛ داوطلبان تا شروع کلاس‌ها برای اعتراض مهلت دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.