سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اجرای کمربند سبز در حاشیه شهرها و روستاهای شادگان

اجرای کمربند سبز در حاشیه شهرها و روستاهای تابعه شادگان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار شادگان در جلسه کمیته حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی دراین شهرستان با اشاره به نقش موثر مسئولان و مردم در راستای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی، گفت: مردم و مسئولان دستگاههای مربوطه نقش مهم و اساسی در حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی دارند و باید در نگهداری از این سرمایه های خدادادی برای نسل های آینده تلاش کنند.

بهروز فرج اللهی ترویج فرهنگ منابع طبیعی بین اقشار جامعه و جلب مشارکت مردم در امر حفاظت، احیا و همچنین توسعه در منابع طبیعی را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه دستگاه های اجرایی ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی در جامعه در دستور کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای کمربند سبز در حاشیه شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، گفت: اجرای کمربند سبز باعث جلوگیری از ساخت و ساز های خارج از محدوده و غیر اصولی می شود و همچنین نقش به سزایی در کنترل ریزگردها و شن های روان دارد.

فرماندار شادگان  به اهمیت حفظ منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: امروز مهمترین  اصل در حفظ سلامت جامعه و توسعه آن توجه به مسائل زیست محیطی و اجرای دقیق طرح های محیط زیست و حفظ منابع طبیعی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.