سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جشن تولدزنانه ای که تلگرامی شد

رئيس پليس فتا استان كرمان گفت : عامل انتشار عكس هاي خصوصي جشن تولد دختر خانمي در شبكه اجتماعي تلگرام توسط پليس فتا كرمان شناسايي شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ كامبيز اسماعيلي" افزود : در پي مراجعه يك دخترخانم مبني بر انتشار عكس هاي خصوصي در شبكه اجتماعي تلگرام پرونده اي در اين خصوص در پليس فتا تشكيل شد.

وي خاطر نشان کرد : عكس هاي اين دختر خانم كه در گروه هاي تلگرامي منتشر شده است در يك جشن تولد با حضور همكلاسي هاي وي گرفته شده بود .

وي اظهار داشت : با توجه به مستندات و نحوه انتشار عكس ها احتمال اينكه اين عكس ها در جشن تولد و به صورت پنهاني گرفته شده باشد و توسط همكلاسي هاي وي منتشر شده باشد زياد بود.

سرهنگ اسماعيلي گفت:كارشناسان پليس فتا با توجه به توان علمي و با استفاده از امكانات فني و پليسي موفق به شناسايي متهم شدند و وي طي احضاريه‌اي به پليس فتا فراخوانده شد و به با توجه به مستندات موجود به اين عمل اعتراف كرد.

وي تصريح كرد : متهم به دليل اختلاف نظر با شاكي دست به اين عمل زده و قصد داشته با از بين بردن آبروي همكلاسيش، وي را آزار دهد.

رئيس پليس در پايان توصيه كرد: با وجود گوشي هاي لنزدار و سرعت انتشار عكس ها و فيلم ها در فضاي مجازي بايد بيشتر مراقب سوء استفاده مجرمان باشيم.

انتهای پیام/ ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.