سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

نیشابور میزبان بزرگان ادبیات کودک ونوجوان کشور

جشن کتاب « سیمرغ کودک و نوجوان» با حضور بزرگان ادبیات کودک ونوجوان کشوربرگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این نویسندگان چهارشنبه6مرداد95 با حضور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور کارگاه ها ونشستهای مختلفی را با مخاطبان کودک و نوجوان و نیز مربیان و نویسندگان جوان نيشابوری برگزارمی‌کنند.

عباس کرخی افزود: این عزیزان به روستاها وشهرهای اقماری شهرستان نیشابور اعزام و ضمن بازدید از اهالی علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی ساماندهی می‌شوند.

وی گفت: شعرخوانی، قصه‌گویی، اهدای کتاب و امضای کتاب از برنامه‌هایی است که در این بازدید هااجرا می‌شود.

دبیر اجرایی پایتخت کتاب ایران در نیشابورخاطرنشان کرد: چهارشنبه6مرداد95 از ساعت17 تا 22 شب در آرامگاه حکیم عمر خیام مراسم جشن امضای کتاب و تجلیل از استادجعفر توزنده‌جانی، نویسنده کودک و نوجوان نیشابوری برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور گفت: پنجشنبه 7مرداد 95 نیز نشست‌های شعر و قصه، کارگاه های داستان نویسی و شعر، جشن امضای کتاب نویسندگان، شعرخوانی و قصه خوانی و برگزاری مراسم تجلیل از محمود برآبادی، نویسنده و منتقد ادبیات کودک، در سبزوار از برنامه‌های سومین روز جشن کتاب نیشابور می باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد : کودکان و نوجوانان یارهای مناسبی برای یار مهربان هستند و ما معتقدیم اگر بتوانیم کودکان و نوجوانان را به کتاب و کتابخوانی علاقه‌مند کنیم، خانواده‌ها هم به تدریج به کتاب و کتابخوانی علاقه‌مند می‌شوند.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.