سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

ثبت نام اعزام به کربلای معلی و نجف اشرف در اربعین حسینی

سال گذشته بیش از 15 هزار نفر از استان سمنان در مراسم اربعین حسینی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان آغاز ثبت نام زائران اربعین حسینی را اعلام کرد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته انتظار می رود بیش از 20 هزار سمنانی درآیین پیاده روی اربعین حسینی از طریق سامانه الکترونیکی ثبت نام کنند.
رمضانعلی حلوایی در اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی اربعین حسینی در سالن جلسات صدا و سیما استان سمنان،تضمین امنیت زائران اربعین حسینی را از اهداف اساسی این ستاد برشمرد و افزود: نیروهای متخصص حفاظت امنیت زائران حسینی را تضمین می کنند.

سال گذشته بیش از 15 هزار نفر سمنانی درآیین اربعین حسینی حضور داشتند.
وی گفت : نیروهای امنیتی با همکاری کشورهای ایران و عراق امنیت زائران را برعهده می گیرند و برای سفر به کربلای معلی در روز اربعین هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: در سال جاری با توجه به استقرار سامانه سما برای ثبت نام در این آیین پرفیض معنوی انتظار می رود حضور مردم استان سمنان افزایش یابد. 

حلوایی افزود: با توجه به ثبت نام اعزام به کربلای معلی و نجف اشرف در اربعین حسینی از 16 مرداد انتظار می رود درروزهای آغازین ثبت نام ، استقبال خوبی صورت گیرد. 

حلوایی گفت: ستاد عتبات و عالیات سمنان با برنامه ریزی های صورت گرفته، اسکان بیش از پنج هزار نفر را در کربلای معلی بر عهده می گیرد که این امر می تواند زمینه افزایش استقبال مردم را در این آیین پر فیض فراهم کند. 

وی افزود: با کمک سپاه پاسداران و همکاری استانداری سمنان برای 20 هزار نفر مسافر حرم امام حسین (ع) در سال جاری بسته های غذایی رایگان توزیع می شود. 

سال گذشته بیش از 15 هزار نفر سمنانی درآیین اربعین حسینی حضور داشتند.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.