عاشقان سید و سالار شهیدان به خط شدند تا با آغاز ثبت نام پیاده روی اربعین از 16 مرداد امسال با برنامه ریزی بهتر و در امنیت به عتبات عالیات اعزام شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیر کل حج و زیارت استان با اعلام این خبر تاکید کرد: با توجه به حضور پرشور مردم در ایام اربعین امسال ستاد اربعین به صورت مرکزی و در استا نها از چند هفته قبل فعالیت خود را آغاز کرد تا شرایط بهتری برای عزیمت زائران اربعین فراهم شود.

غلامعلی زاهدی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در استان اصفهان با 12کمیته زیر مجموعه تاکید کرد: سازمان حج و زیارت با مسئولیت کمیته ثبت نام و اعزام برنامه ریزی لازم برای انجام این فعالیت را در دستور کار قرارداده است.

وی از آغاز پیش ثبت نام از  16 مردادماه در سامانه سماح به صورت همزمان در سراسر کشور خبر داد و افزود: هزینه صدور ویزا و مبلغ قابل پرداخت برای انجام سفر اربعین بعد از سفر اربعین اطلاع رسانی می شود.

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان به فعالیت 195 دفتر خدمات زیارتی زیر نظر این سازمان اشاره کرد و گفت: از این تعداد حدود120 دفتر در شهر اصفهان وظیفه خدمات دهی به زائران را برعهده دارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.