سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم

900 نفراز شهروندان اصفهانی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم از 5 مرداد ماه لغایت 7 مرداد ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور در ادامه تصریح کرد: 500 نفر از خواهران در جوار مقبره علامه مجلسی(ره) و 400 نفر از برادران در در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) اصفهان برای کسب سهمیه در مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم با یکدیگر رقابت می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل، قرائت و ترتیل خوانی قرآن کریم با حضور منتخبان مراکز قرآنی، دستگاه های دولتی، نظامی و انتظامی برگزار می شود و نفرات برتر این مرحله علاوه بر دریافت جوایز نفیس نقدی به مرحله استانی که در شهریور ماه برگزار می شود راه پیدا می کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان بیان کرد: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، امسال یک مرحله مقدماتی برای دواطلبین شرکت کننده در این دوره از مسابقات در جوار امامزادگان واجب التعظیم شهر اصفهان برگزار شد که 60 نفر برتر به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.

اسماعیل پور در ادامه عنوان کرد: برای هرچه بهتر برگزاری این دوره از مسابقات از داوران برتر کشوری و بین المللی دعوت شده و استانداردهای کیفی و کمی این دوره از مسابقات را در سطح شهرستان اصفهان ارتقاء داده ایم و امیدواریم که امسال تعداد بیشتری از نفرات برتر کشوری از اصفهان باشند .


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.