سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

همایش دهیاران بخش الموت شرقی

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ، جذب توریست و گردشگر را یکی از راه های پیشرفت و ایجاد درآمد درالموت دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛سیده حمیده زرآبادی در همایش دهیاران بخش الموت شرقی که با موضوع اقتصاد مقاومتی درسالن شهرداری معلم کلایه برگزار شد، گفت: اشخاص متمکن این منطقه باید شناسایی شوند و با ید آنان را مجاب کرد تا با سرمایه گذاری درزادگاهشان درزمینه گردشگری ایجاد اشتغال کنند.

وی افزود: ساکنین روستاها هم باید با ایجاد کاشانه های گردشگری برای خود و منطقه درآمد زایی کنند و با ایجاد سایتی برای رزرو و دعوت گردشگران مدیریت اقتصادی داشته باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از دهیاران خواستند با تدبیر و مدیریت و ایجاد تعاونی ها با حضور روستاییان ضمن سرمایه گذاری ،  شرکت های زودبازده ایجاد کنند.

به گفته وی، اگراین روند درهمه روستاهای کشور توسعه پیدا کند، در سال های آینده می توان بودجه کشور را بدون درآمدهای نفتی تنظیم و تقدیم مجلس کرد.

مدیر کل دهیاری های استان هم دراین جلسه از رتبه نخست روستاها در ایجاد انضباط مالی در امور دهیاریها خبر داد.

وی در ادامه از ایجاد نمایشگاهی با محوریت توانمندی های روستاییان در نیمه دوم مهر در استان تهران خبر داد و از دهیاران خواست تا از افرادی که در زمینه های صنایع دستی و محصولات محلی تلاش دارند شناسایی کنند و با اثارشان به نمایشگاه معرفی نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: همایش ، دهیاران ، بخش ، الموت ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.