قزوین؛

همایش دهیاران الموت غربی

بخشدار الموت غربی از دهیاران این بخش خواست : با آمارگیران طرح نفوس و مسکن همکاری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رحمتی با اشاره به نقش آمار و اطلاعات در توسعه پایدار کشور و برنامه ریزی به منظور اجرای طرح های توسعه ای افزود : در اجرای طرح سرشماری ضمن مشارکت عمومی مردم ، همه تمامی دستگاهها و ادارات دولتی و نیمه دولتی و ارگانها باید تعامل و همکاری مناسبی داشته باشند.

رحمتی افزود: امروز میزان جمعیت بسیاری از روستاها از سرانه دریافتی منابع و امکانات بسیار بیشتر است و به منظور تامین منابع و جبران کمبودها ، تمامی مردم به ویژه افراد ساکن در روستاها و برخوردار از امکانات آن باید در طرح سرشماری مشارکت فعالی داشته باشند.

بخشدار الموت غربی همچنین بر لزوم فضاسازی روستاها به مناسبت ماه محرم و بازگشایی مدارس ، و همچنین جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در روستاها و همکاری دهیاران در مبارزه با تصرف منابع طبیعی و مهار آتش سوزی در مراتع  تاکید کرد.

حجت الاسلام نیکنام غیبی پور مسوول ستاد تبلیغات بخش الموت غربی هم در این همایش با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم گفت : در این ایام بیش از ۷۰ روحانی به منظور تبلیغ شعائر دینی به مناطق مختلف این بخش اعزام می شوند.

رمضانپور رئیس بنیاد مسکن شهرستان قزوین هم دراین جلسه گفت : تاکنون برای ۷۰ روستای این بخش  طرح هادی تهیه شده است و روستاهای باقی مانده هم با توجه به میزان جمعیت در اولویت قرار می گیرند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش نزدیکی و تعامل تمامی دستگاههای مسول از جمله بنیاد مسکن و دهیاری ها را در زمینه ساماندهی و مبارزه با ساخت و ساز های غیر مجاز ضروری خواند.
بخش الموت غربی بیش از ۱۰۱ روستا و ۵۸ دهیاری دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار