سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

اجرای طرح نشاط معنوی در 21 بقعه متبرکه

طرح نشاط معنوی ویژه ایام اوقات فراغت تابستان در 21 بقعه متبرکه استان سمنان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت : به‌منظور اجرای طرح نشاط معنوی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان طرح نشاط معنوی در ایام اوقات فراغت تابستان سال جاری و به همت مجموعه اوقاف و امور خیریه استان سمنان، با همکاری برخی نهادهای فرهنگی در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی تصریح کرد : طرح نشاط معنوی همه‌ساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود که امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام‌شده، بتوانیم این طرح را با کمیت و کیفیت بهتری نسبت به سال قبل برگزار کنیم.
وی افزود:  این طرح در 21 بقعه شاخص استان سمنان و با اجرای برنامه‌های آموزشی، تفریحی، علمی و... برگزار می‌شود.
واحدی خاطر نشان کرد : برنامه‌های این طرح شامل برگزاری کلاس‌های درسی و کمک‌آموزشی، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، کلاس‌های آموزش قرآن، احکام و... است که در طول فصل تابستان در جوار بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: جوانان و نوجوانان به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر ملتی شناخته می‌شوند و باید در راستای تربیت صحیح و استفاده از ظرفیت آنان جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام برنامه‌ریزی کرد.
وی افزود : شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل جوانان یکی از مهم‌ترین اموری است که باید در عصر حاضر برای آن تلاش کرد و در این راه خانواده‌ها نقش اساسی ایفا خواهند کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خطاب به مجریان این طرح در بقاع متبرکه بر کیفی‌سازی برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: کسب نتیجه و اثربخشی برنامه‌ها باید موردتوجه عوامل اجرای طرح قرار بگیرد تا بتوانیم پس از پایان اجرای طرح به ثمره دلخواه و موردنظر دست یابیم.
انتهای پیام / ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.