سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکایت نماینده زن مجلس عوام انگلیس از دستیار رئیس حزب کارگر

یک عضو سابق دولت سایه انگلیس، دستیار «جرمی کوربین» را به ورود غیرمجاز به دفتر کارش متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، «سیما مالهوترا» - نماینده پارلمانی حزب اپوزیسیون کارگر - پس از ورود بدون اجازه یکی از دستیاران «جرمی کوربین» - رئیس این حزب - به دفتر کارش رسماً به دلیل نقض حریم خصوصی خود به «جان برکو» - رئیس مجلس عوام انگلیس – شکایت کرد. وی همچنین مدعی شد که کارمندان دفترش به دلیل ورود بدون اجازه این فرد دچار "وحشت" و "احساس ناامنی شدید" شده‌اند. 

مالهوترا با تنظیم یک شکایت‌نامه رسمی خواهان رسیدگی رسمی به این پرونده و بازجویی از دستیار کوربین شده است.

این در حالیست که سخنگوی جرمی کوربین می‌گوید فرد موردنظر برای اطمینان از خالی بودن اتاق مالهوترا وارد اتاق او شده و قصد ارعاب یا تجاوز به حریم شخصی او را نداشته است. 

وی همچنین اظهار داشت که دستیار کوربین مجوز لازم را برای در اختیار داشتن کلید اتاق نمایندگان اپوزیسیون داشته و با توجه به گذشت یک ماه از استعفای مالهوترا، به این منظور وارد اتاق او شده است تا در صورت خالی بودن اتاق، دفتر کار او به فرد دیگری واگذار شود. 

مالهوترا ماه گذشته در اعتراض به ریاست کوربین در حزب کارگر از سمت وزارت دارایی دولت سایه استعفا داد و اکنون از نامزدی «اون اسمیت» برای ریاست حزب کارگر حمایت می‌کند.

برخی کارشناسان معتقدند شکایت مالهوترا علیه کوربین به اتهام نقض حریم خصوصی بیانگر شدت گرفتن اختلافات داخلی در حزب کارگر است. 


انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.