سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

چاه های غیر مجاز شهرستان رزن قبل از انسداد پلمپ می شوند

رئیس دادگستری شهرستان رزن از پلمپ چاه های غیر مجاز این شهرستان قبل از صدور حکم قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛بابایی گفت: تاکنون 32 حلقه چاه غیر مجاز پلمپ شده که به محض صدور حکم انسداد، پر و مسلوب المنفعه خواهند شد .

رئیس دادگستری شهرستان رزن، که در جریان بازدید از روند انسداد چاه های غیر مجاز این شهرستان با حضور رئیس دادگاه بخش سردرود، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و تنی چند از مدیران این شهرستان گفت: همه دستگاه ها باید با شرکت آب منطقه ای در حفظ و حراست از منابع اب زیرزمینی همکاری کنند.

ولی صابر افزود: دستور برخورد قاطع با متخلفین بخش آب را داده ایم و با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد جدی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به بحران آبی که کشور ما را در بر گرفته است وظیفه ما حفظ وحراست از منابع آب زیرزمینی است و در مقابل تخلفات در این حوزه کوتاه نمی آئیم.

وی با بیان اینکه کم آبی در منطقه ما به دو عامل طبیعی و انسانی مرتبط می باشد افزود: متاسفانه عامل انسانی بیش از هر عامل دیگری تاثیرگذار بوده و می توانسته بیشتر این مشکلات  اتفاق نیفتد.

رئیس دادگستری شهرستان رزن با اعلام اینکه قانون در این زمینه با همه یکسان برخورد میکند از کشاورزان خواست با اداره آب در این زمینه همکاری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به بحران آب  32 حلقه چاه غیر مجاز عمیق کشاورزی شهرستان تا صدور حکم قضایی پلمپ شده که بعد از صدور حکم قضایی آنها پر و مسلوب المنفعه خواهند شد.

در ادامه محمد بابائی مدیر منابع آب شهرستان رزن ضمن تشکر از حضور و همکاری مسئولین شهرستان گفت: امسال تاکنون تعداد 46 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان پرشده است که به میزان شش میلیون و 600 هزار متر مکعب صرفه جویی را در برداشته است.

بابائی تصریح کرد: از خرداد پارسال تاکنون تعداد 294 حلقه چاه غیرمجاز با عمق انسداد 23 کیلومتر پرشده که بیش از 72 میلیون مترمکعب در مصرف منابع آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

شهرستان رزن بعد از شهرستان های نهاوند و فامنین، سومین شهرستان استان است که چاه های غیر مجاز معرفی شده به دادگاه را تا صدور حکم انسداد پلمپ می کند.

انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.