سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کرمان میزبان ۴ شهید گمنام خواهد بود

همزمان با شهادت امام صادق علیه السلام ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهای گلباف و خانوک تدفین می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبر نگاران جوان از کرمان، محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، افزود: پنجشنبه ۷ مرداد استان کرمان، میزبان 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که دو شهید عزیزدر گلباف و دو شهید گرانقدردر خانوک تدفین می شود.

وی افزود : مراسم استقبال از شهدا در فرودگاه کرمان، حدود ساعت 9:30 صبح برگزار و سپس استقبال از این شهیدان ازبلوار جمهوری، جاده تهران، خیابان شریعتی، خیابان فلسطین تا حسینیه انجام می شود و مراسم وداع در پنجشنبه شب در ستادبازسازی عتبات عالیات استان و در یادواره شهدا در خیابان شیخ احمد کافی برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار ابوالحسنی با اشاره به اینکه پیکرهای شهدا در روز جمعه به سمت مکان های تدفین حرکت داده می شوندافزود: شهدای مربوط به گلباف در مسیر ماهان، سیرچ، جوشان و گلباف و شهدای خانوک در مسیر هوتک، چترود، ده زیار و خانوک مورد استقبال قرار می گیرند.

وی از مراسم تشییع و تدفین شهدا همزمان با ۲۵ شوال، سالروز شهادت امام صادق علیه السلام خبر داد و گفت: دو شهید 17ساله که شهدای عملیات خیبر و والفجر 4 هستند در گلباف و دو شهید هم در خانوک جنب مسجد شهدا دفن می شوند که یکی ۴۰ ساله و شهید عملیات کربلای 4 و دیگری 17ساله است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 57 مکان در استان با 190 شهید گمنام وجود دارد که از این تعداد 9مکان با 44 شهید گمنام در مرکز استان است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.