سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

یک مصدوم در ارتفاعات کوه معلی نجات یافت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر نائین، یک مصدوم گرفتار در ارتفاعات کوه معلی نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم عادل زاده نائینی افزود: در پی گزارش به پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک مبنی بر سقوط یک نفر از کوه معلی واقع در چاه خربزه و دره پلنگ انارک، عملیات جستجو و نجات توسط تیم امداد و نجات و کوهنوردی هلال احمر نائین، شروع شد.
وی افزود: تیم اعزامی از پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک به همراه یکدستگاه آمبولانس و تجهیزات اولیه و راهنمای محلی به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین با اشاره به اینکه تیم امدادی در شب به مصدوم دسترسی پیدا کرد، افزود: مصدوم پس از انجام کمک های اولیه ( آتل بندی ، کنترل خونریزی و .. ) و پس از چهار ساعت تلاش توسط تیم 6 نفره امداد و نجات کوهستان نائین با استفاده از دو دستگاه خودرو و تجهیزات تخصصی نجات از طریق عملیات فرود به دامنه کوه منقل و به مرکز درمانی انارک انتقال یافت.
در این عملیات ، نیروی انتظامی و راهنمای محلی نیز حضورو همکاری داشتند .
دراین عملیات ، یک نفرازپرسنل و یک نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمرشهرستان نائین نیز دچار حادثه و شکستگی از ناحیه صورت و پا شدند.
کوه معلی در حدود 50 کیلومتری انارک قرار دارد .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.