سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهقی: نباید امتیازات خانگی را از دست بدهیم

مدیر تیم سیاه جامگان گفت: بازی های خانگی برای سیاه جامگان اهمیت زیادی دارد و باید در این دیدارها تمام امتیازات را کسب کنیم.

رضارهقی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بازی هفته اول این تیم با ذوب آهن در لیگ شانزدهم اظهارکرد: ذوب آهن تیم خوب و بزرگی است که در 2 سال اخیر قهرمانی جام حذفی را به دست آورده است.
با توجه به شناختی که فرهاد کاظمی از این تیم دارد و حتی مقطعی هدایت این تیم را بر عهده داشته است،شرایط خوبی داریم و  امیدوارم بتوانیم از امتیاز میزبانی خود به نحو احسن استفاده کرده و نخستین بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی درباره حامی مالی تیم سیاه جامگان بیان کرد: از آنجایی که سیاه جامگان از سوی بخش خصوصی اداره می شود وجود حامی مالی شرایط تیم را مناسب تر می کند. خوشبختانه وضعیت سیاه جامگان روز به روز بهتر می شود.

رهقی درمورد غایبان سیاه جامگان مقابل ذوب آهن گفت: محروم و مصدوم خاصی برای این بازی نداریم و خوشبختانه تمام بازیکنانمان می توانند با آمادگی کامل به مصاف ذوب آهن روند.

مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان درباره ارزیابی خود از میزبانی این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ،اظهار کرد: این موضوع به نفع ما است. باید در بازی های خانگی، امتیازات کامل را جمع کرده و برای ادامه رقابت های لیگ امیدوار بمانیم.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.