ورزشگاه ثامن الائمه میزبان بازی های نیم فصل اول سیاه جامگان

تیم سیاه جامگان در نیم فصل اول لیگ شانزدهم به دلیل آماده نبودن ورزشگاه امام رضا(ع) در استادیوم ثامن الائمه به مصاف حریفان خود می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،جشن پیراهن تیم مشهد در حالی در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار شد که تعدادی از بانوان در آن شرکت داشتند،همچنین جناب خان و چند بازیکن سابق و حتی نمایندگان مجلس، فرمانده انتظامی استان خراسان و مسئولان تیم سیاه جامگان در این جشن حضور داشتند.

همچنین حامی مالی تیم سیاه جامگان بخشی از تعدات مالی خود را در قبال این تیم مشهدی عملی کرد و اولین پرداختی خود را در روز 5شنبه در حساب بازیکنان این تیم واریز کرد تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در مسابقات لیگ برتر شرکت کنند.

تیم سیاه جامگان در نیم فصل اول لیگ شانزدهم به دلیل آماده نبودن ورزشگاه امام رضا (ع) در استادیوم ثامن الائمه به مصاف حریفان خود می رود. در نیمه دوم با آماده شدن ورزشگاه امام رضا به این استادیوم نقل مکان می کنند و بازی های خانگی خود را در آن جا مقابل رقیبانش برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال مشهد برای لیگ شانزدهم بازیکنانی نظیر خانزاده، امیرحسین موسی زاده، حسین بادامکی، رضادرویشی، عباس عسگری، عباس کاظمیان، فرشادهاشمی،آندره نازاریو، روح الله سیف الهی، ایوب کلانتری، شکرزاده، اصغری، مرتضی رنجبر، سعید مرادی ،حسین بادامکی،نور محمدی و وحید نجفی را جذب کرده است.
 
 تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی قرار است در نخستین هفته لیگ شانزدهم، در ورزشگاه ثامن الائمه به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار