سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تاخیری در پرداخت حقوق کارگران شهرداری خرمشهر

علت تاخیر حقوق کارگران شهرداری خرمشهر کاهش اعتبارات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهردار خرمشهر گفت: حذف نیرو و پرسنل در خرمشهر به معنای قطع رزق و روزی است.

محمدعلی دوایی‌فر با بیان اینکه شهرداری به دلایل مختلفی بیشتر از نیاز پرسنل دارد، افزود: در بدو ورود حقوق همه مجموعه به صورت همزمان پرداخت شد.

وی گفت: از زمانی که خرمشهر به عنوان منطقه آزاد قرار گرفت، بخش عمده‌ای از عوارض شهرداری که به عنوان منبع درآمد بود حذف شد.

شهردار خرمشهر در رابطه با اعتبارات دولتی افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی کشور، منابع دولتی به حداقل و گاهی از اوقات به مرحله صفر رسیده است.

دوایی‌فر با بیان اینکه مشکل عدم پرداخت حقوق فقط مختص خرمشهر نیست، گفت: اکنون ما در رابطه با این موضوع دست و پایمان بسته است و با توجه به پیگیری‌های متعدد به بحث مشارکت خصوصی روی آوردیم.

وی بالا بودن دیون و بدهی‌های شهرداری به دستگاه‌ها مختلف و مردم را مشکل دیگر این سازمان دانست و افزود: سنگینی این مشکل سال‌های زیادی است که گریبان‌گیر شهرداری خرمشهر شده است.

شهردار خرمشهر گفت: بالا بودن بدهی‌های شهرداری به چالش مهمی تبدیل شده است که علاوه بر عدم توان تامین آن، امکان بخشش هم وجود ندارد.دوایی‌فر افزود: تمام تلاش ما بر این مبنا است که جدا از فضای حاشیه‌ای، ساختار مناسبی برای شهرداری تدوین کنیم تا رویکرد خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وی گفت: حضور منطقی مردم و همراهی آنها با شهرداری تنها راه حل است و نباید با مسائل و مشکلات احساسی برخورد شود، البته نظرات مردم را قبول داریم و در پردازش آن کار می‌کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.