سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف 108سرقت درعملیات 4روزه پلیس

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان كرمان گفت: در اجراي طرح عملياتي ارتقاء امنيت اجتماعي که به مدت 4 روز ماموران پليس موفق شدند 73 سارق را دستگير و 108 فقره سرقت را کشف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس کرمان،سرهنگ علي کشاورزي گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي و فروشندگان انواع مواد مخدر، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاک سازي نقاط آلوده و جرم خيز به مدت 4 روز به صورت پنهان و آشکار در شهرستان کرمان به مرحله اجرا در آمد.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان افزود: پليس شهر کرمان با گشت زني هاي هدفمند خود موفق شدند در نقاط جرم خيز و حاشيه شهر، 73 سارق را دستگير و 108 فقره سرقت را کشف کنند.

سرهنگ کشاورزي بيان داشت: همچنين ماموران پليس يک تن و 524 کيلو انواع مواد مخدر را طي چندين عمليات مسلحانه کشف و در اين خصوص 4 قاچاقچي دستگير و چندين سلاح غيرمجاز نيز کشف شد.

وي گفت: در اجراي اين طرح ماموران انتظامي 56 منزل خرده فروش مواد مخدر را در سطح شهرستان کرمان بازرسي و 45 نفر مواد فروش و 81 نفر متهم تحت تعقيب مقام قضايي و 38 نفر متهم در خصوص ايجاد مزاحمت در سطح شهر کرمان را دستگير کردند.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان ادامه داد: همچنين در اين طرح با استقرار ماموران انتظامي در نقاط از پيش تعيين شده 107 دستگاه خودرو و 428 موتورسيکلت در مجموع538 وسليه نقليه مزاحم، متخلف و فاقد مدارك كه موجبات سلب آسايش شهروندان را فراهم مي كردند توقيف شد.

سرهنگ کشاورزي ابراز داشت: همچنين ماموران پليس در اجراي اين طرح در بازرسي از مخفيگاه مجرمان دستگير شده، مقادير قابل توجهي اموال مسروقه را نيز كشف كردند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: ارتقا ، امنیت ، سرقت ، موادمخدر ، متهم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.