خطیب جمعه کرمان گفت: اسراف در آب حرام است و بعضا به دلیل ضعف فرهنگی شاهد مصرف بی‌اندازه آب هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت‌الله سیدیحیی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ی کرمان افزود : کرمان از استان‌های خشک و بی‌آب است و باید در زمینه مصرف آب صرفه‌جویی کنیم، اسراف در آب حرام است و بعضا به دلیل ضعف فرهنگی شاهد مصرف بی‌اندازه آب هستیم.

وی با بیان اینکه، فرد مسلمان از شیطان بزرگ و بالاتر از آن هم هراسی ندارد، عنوان کرد: استکبار تاکنون ضررهای زیادی به ما زده و امیدواری آنها نابودی جمهوری اسلامی ایران است، اما ملت ایران با نثار جان خود، پای انقلاب ایستاده و مقاومت می‌کند.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به مناسبت 5 مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران بعد از انقلاب به امامت آیت‌الله طالقانی افزود: امام خمینی (ره) بعد از وفات آیت‌الله طالقانی در بیانیه‌ای فرمودند ایشان شخصی مبارز و مجاهد فی‌سبیل‌الله بود و تمام عمر خود را در زندان گذراندند.

آیت الله جعفری تصریح کرد: نماز جمعه مهمترین خاکریز نفوذناپذیر انقلاب اسلامی است و اگر کسی در این جبهه حضور داشته باشد، دشمن نمی‌تواند نفوذ کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 45 شهر استان کرمان نماز جمعه اقامه می‌شود و اعضای ستاد نماز جمعه به صورت افتخاری به ما همکاری دارند.

امام جمعه کرمان گفت: نماز جمعه به تعبیر بزرگان قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است و همه باید در نماز جمعه شرکت کنند به ویژه نخبگان دانشگاهی علمی و ...، نماز جمعه مربوط به مستضعفان نیست.

وی گفت: اختلاف سلیقه میان مسئولان و امامان جمعه وجود دارد و طبیعی است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ضعف فرهنگی ، آب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار