سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بارش باران های سیل آسا در جنوب

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان از احتمال وقوع سیلاب در جنوب کرمان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محسن صالحی افزود: توفان و جاری شدن سیلاب ناشی از بارش باران در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد و رودبارجنوب از روز گذشته موجب ریزش محصول خرمای این مناطق شده است.

وی اظهار کرد: دو دستگاه خودرو نیز در شهرستان های جنوب استان کرمان به دلیل جاری شدن سیلاب و وزش باد شدید دچار خسارت شدند.
وی گفت: همچنین توفان روز گذشته موجب قطع برق در شهرستان عنبرآباد شد و ماموران اداره برق بلافاصله برای وصل مجدد آن اقدام کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان براساس نقشه های هواشناسی افزود: احتمال وزش توفان و بارش باران های سیل آسا از امشب در مناطق جنوب استان کرمان وجود دارد.
وی گفت: خسارات ناشی از بروز توفان و سیلاب در مناطق جنوبی استان کرمان هنوز برآورد نشده است.
توفان همراه با ریزگردها و بارش باران ناشی از پدیده مانسون طی دو روز گذشته در جنوب استان کرمان موجب آبگرفتگی برخی معابر و خسارت در بخش کشاورزی شد.
پدیده آب و هوایی 'مانسون' از اواخر فصل بهار آغاز می شود و تا تابستان ادامه دارد. تحت تاثیر این پدیده بادهای باران آور از اقیانوس هند بلند می شود و زمانی که شدت فعالیت مانسون زیاد شود برخی از مناطق جنوبشرق کشور ایران را تحت تاثیر قرار می دهد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: وقوع سیل ، جنوب ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.