به گزارش خبرنگار
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران با تاكيد بر اينكه مهم ترين كار ما در مترو تهران جابجايي مسافران با بهترين شرايط است، اظهار داشت: براي اين كار بايد از تمام ظرفيت هاي مترو و همكاري همه متخصصان استفاده شود.
محمد احمدی بافنده مدیرعامل شركت بهره برداري مترو تهران در جلسه شوراي مديران اين شركت،گفت: اقدامات زيادي را در شركت بهره برداري مترو تهران آغاز كرده ايم تا با استفاده از پتانسيل سازمان هاي تابعه شهري و شهرداري هاي مناطق، خدمات مطلوب تري به مسافران ارائه كنيم.
مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران در ادامه با اشاره به ظرفيت بالاي مناطق شهري تهران براي گسترش و بهسازي خطوط مترو تهران افزود: در همين راستا در جلسه هفتگی شورای شهرداران تهران طرح همكاري شهرداري مناطق براي نوسازي، نگهداري و بهينه سازي ايستگاه هاي مترو را مطرح مي كنم.
وي ادامه داد: يكي از اقداماتي كه شهرداري هاي مناطق تهران مي تواند براي مسافران مترو انجام دهند، ايجاد فضاهاي تبادل مسافر در كنار ايستگاه هاي مترو است. چرا كه اكنون برخي از ايستگاه ها در سطح شهر فضاي لازم براي پارك خودرو و يا حتي توقف تاكسي و اتوبوس را ندارند.
احمدي بافنده در ادامه سخنان خود با طرح مساله ساعات پيك مترو اظهار داشت: تسهيل در تردد مسافران از جمله دغدغه هاي ماست و براي رفع مشكلات مربوط به آن برنامه هاي متعددي در نظر داريم كه كمك ساير بخش ها و تامين قطار را مي طلبد.
وي افزود: در بعضي از كشورهاي دنيا كه داراي مترو هستند طرح تخفيف قيمت بليت در ساعات غيرپيك انجام مي شود و اين راهكار مي تواند تا حدودي مشكل مسافران در ساعات پيك را كاهش دهد.
مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران در ادامه از آغاز فعاليت هاي اين شركت براي طرح استقبال از مهر خبر داد و افزود: بايد در مدت زمان باقيمانده شرايط را براي جابجايي هر چه بهتر مسافران مهر محيا كنيم، تا در روزهاي پرترافيك بازگشايي مدارس و دانشگاه ها مردم بتوانند از خدمات مترو بيشترين استفاده را ببرند.
وي تاكيد كرد: نظارت جدي بر عملكرد واحد ها صورت مي گيرد تا تمام كارهاي برنامه ريزي شده تا شهريور ماه به اتمام برسند.
مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران تامين ناوگان و پشتيباني بهتر از ناوگان فعلي و تامين نيروهاي متخصص را از ديگر دغدغه هاي شركت بهره برداري مترو تهران دانست و اظهار داشت: بايد دانشكده علمي كاربردي مترو در تعليم نيروهاي متخصص به طور جدي تر وارد شود.
انتهای پیام/