سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

ساخت مصلی نماز جمعه محمودآباد با اعتبار 40 میلیارد ریالی

مصلی نماز جمعه محمودآباد با اعتبار 40 میلیارد ریال ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امام جمعه شهرستان محمودآباد در نشست با خبرنگاران با اشاره به احداث مصلی نماز جمعه شهرستان محمودآباد در سه راهی این شهر گفت: بیش از دو سال است که عملیات عمرانی احداث این ساختمان شروع شده و تاکنون سقف و ستون طبقه اول احداث شده و تکمیل این مصلی نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار است.

حجت الاسلام سید داوود موسوی افزود: جوانان ایران اسلامی به دین و ارزشهای آن پایبند هستند و حضور پرشور در مراسم اعتکاف و دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی در ایام ماه محرم و حضور در مساجد و تکایا در ماه مبارک رمضان همگی گواه بر این ادعا دارد ولی بی شک امام جمعه به عنوان پدر معنوی شهر در جذب و حضور بیش از پیش جوانان در نماز جمعه تاثیر گذار خواهد بود.

وی ذهن جوان را آماده پذیرش هر موضوعی دانست و گفت: دیروز جنگ دشمن بر سر مرز ها بود ولی امروز در مغزهاست و تمام دشمنان قسم خورده این نظام برآنند تا از طریق ماهواره و اینترنت و شبکه ها و فضاهای مجازی جوانان را از ارزشهای اصلی انقلاب دور کنند تا از این طریق بتوانند در آنها نفوذ و رسوخ نمایند.

امام جمعه شهرستان محمودآباد مهمترین نقش و وظیفه امامان جمعه در جامعه را ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم و مسوولین عنوان کرد و افزود: امام جمعه محور اتحاد و پدر معنوی هر منطقه محسوب می شوند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.