سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

کشف سیگار خارجی قاچاق در میاندوآب

بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق خارجی در میاندوآب کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت میاندوآب گفت : یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق خارجی به ارزش دو میلیارد و ۶۷۶ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۷۰۰ ریال در این شهرستان کشف شد.

رحمان درفشی اظهار داشت : در این زمینه در سه ماه نخست امسال ، در واحد بازرسی و نظارت ، 17 پرونده سیگار قاچاق تشکیل شد.

وی اضافه کرد : امسال همچنین در جریان 897 بازرسی از واحدهای نانوایی ، 86 پرونده با 96 تخلف شامل کم فروشی ، گرانفروشی ، درج نکردن قیمت ، تبلیغ محصولات و کالا بر خلاف واقع و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل شده است.

درفشی تصریح کرد : در این باره میزان کالای مورد تخلف شامل 301 هزار و 600 چانه و 13 هزار و 500 قرص نان به ارزش 51 میلیون و 497 هزار و 160 ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به عملکرد کلی واحد بازرسی گفت : در چهار هزار و 313 مورد بازرسی صورت گرفته ، 328 پرونده به ارزش ریالی 160 میلیون و 93 هزار و 860 ریال تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گفته وی در سه ماه نخست امسال ضمن بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نظارت بر عملکرد آنان ، چگونگی استقرار مراکز عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه بهاره و استقرار واحدهای فروشگاهی توزیع کالاهای اساسی با 10 درصد زیر قیمت نیز بررسی و با کارخانه قند نیز در تامین شکر بخش مردمی و کارخانجات تبدیلی در شهرستان میاندوآب هماهنگی شده است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: کشف ، سیگار ، خارجی ، قاچاق ، میاندواب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.