با حضور جمعی از مسئولان ، فرهنگیان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر ، از دو کتاب سید بایزید عنایتی محقق و دبیر مهابادی در این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، کتاب های Tourist و Take this way از این محقق و نویسنده مهابادی مصور بوده و انتشارات جنگل تهران آنها را به چاپ رسانده است و افراد مبتدی و متوسطه می توانند با استفاده از آن ها با انواع مختلف جملات کاربردی در زبان انگلیسی آشنا شوند.

کتاب Tourist حاوی مکالمات توریستی در موقعیت های مختلف همانند مکالمه در رستوران ، بانک ، مطب پزشک ، فرودگاه ، دندانپزشکی ، چشم پزشکی ، فروشگاه های زنجیره ای و سایر مکان ها است.

کتاب Take this way نیز حاوی مطالب مهمی برای تقویت دانش بنیادین زبان انگلیسی برای کودکان و نونهالان است.

این کتاب ها در چهار جلد نوشته شده است که جلدهای دوم آنها نیز اواسط تابستان به چاپ می رسد.
این محقق مهابادی علاوه بر نگارش کتاب هایی در زمینه زبان انگلیسی ، تاکنون مقاله های زیادی را در همایش های مختلف بین المللی زبان شناسی نیز ارایه کرده است.

از این دبیر مهابادی تاکنون بیش از 40 مقاله علمی و تخصصی دیگر نیز در خصوص زبان شناسی در نشریات علمی بین المللی و داخلی به چاپ رسیده است.

سید بایزید عنایتی دارای مدرک دکترای زبان انگلیسی بوده و مدت 24 سال است که در دبیرستان های مهاباد به تدریس درس زبان انگلیسی اشتغال دارد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.