سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

روند بروز آسیب های اجتماعی در استان ایلام کاهشی است

استاندار ایلام گفت: روند بروز آسیب های اجتماعی در این استان در مقایسه با سالیان گذشته کاهشی است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا مروارید در همایش فرمانداران و بخشداران استان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور اعلام کرد: استان ایلام در طول سالیان گذشته با محرومیت انباشته روبرو بوده و بروز جنگ هشت ساله نیز بر این موضوع دامن زد که همین عامل در افزایش آسیب های اجتماعی تاثیرگزار بوده است.
 
مروارید اضافه کرد: فعالیت های گسترده ای در طول سال های گذشته برای برون رفت استان از این
مشکلات صورت گرفت و در طول سه سال اخیر نیز با تلاش تمامی مجموعه ها شاهد هستیم میزان بروز آسیب های اجتماعی در استان نزولی است که نشان دهنده همبستگی بسیار خوب میان عموم مردم و مسئولان در زمینه های مذهبی ، قومی و ملی است.
وی افزود: ایلام آماده جهش در شاخص های مختلف اقتصادی است و بسیاری از زیرساخت های مورد نیاز مهیا شده و یا در حال آماده شدن هستند.
مروارید ادامه داد: تکمیل طرح ای نیمه تمام که تاثیرگزاری بیشتری در توسعه استان دارند، طی سه سال گذشته از اولویت های مسئولان ایلام بوده و امیدواریم شاهد آثار و نتایج مثبت آنها در زندگی مردم استان و کشور باشیم.
مروارید اظهار کرد: در حالیکه ایلام طی سالیان گذشته همواره جزو استان های برتر کشور در زمینه میزان بیکاری بود ولی با اجرای برنامه های دولت یازدهم در حالیکه سال 93 رتبه هفتم کشور را دارا بودیم، این رتبه در اسفند ماه 94 به رتبه 15 کشور ارتقا یافته است.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.