سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری کارگاه کشوری مدیریت خدمات غذایی در مشهد

مدیر امور بیمارستان ها و خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارگاه کشوری مدیریت خدمات غذایی_بیمارستانی (دانشگاه های قطب مشهد) به مدت دو روز در ۲۹ و ۳۰ تیرماه در مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد٬ دکتر مرتضی طالبی دلویی در این کارگاره کشوری گفت: اهمیت تغذیه و رژیم غذایی صحیح در درمان بیماران طبی و جراحی در این کارگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای روز دنیا به شرکت کنندگان توسط استادان مجرب ارایه می شود افزود: نخستین سالی است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد متولی برگزاری کارگاه تغذیه است.

وی مشکلات عمده تغذیه را در مدیرت خدمات و دانش تغذیه دانست و اینکه افرادی که اطلاعات کامل و کافی در مورد تغذیه و رژیم غذایی صحیح ندارند فعالیت می کنند.

کارشناس مسول واحد تغذیه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم گفت:مدیریت عادات غذایی و رژیم درمانی در بیمارستان ها بر عهده یک کارشناس تغذیه است.

مریم هاشمی در ادامه تصریح کرد: باید غذای بیماران در خود اشپزخانه بیمارستان و توسط کارشناسان تغذیه محتوای مواد غذایی تجویز و پخت شود.

گفتنی است؛ کارشناسان تغذیه دانشگاه های علوم پزشکی خراسان از جمله بجنورد٬بیرجند٬ نیشابور٬گناباد تربت حیدریه و سبزوار در این کارگاه کشوری حضور فعال داشتند.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.