سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تبادل سهام پدیده زیر نظر بورس انجام خواهد شد

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده گفت: تبادل سهام پدیده زیر نظر بورس انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی حامد مقدم در نشست فعالان تبادل سهام پدیده افزود: به دنبال فراهم کردن زمینه مکانیزم ورود پدیده به بورس هستیم.

وی اظهار داشت: درحال حاضر، بورس و فرابورس به سمت همکاری با مجموعه متمایل شده است و اگر ملزمات ورود پدیده به بورس فراهم و سازوکارهای آن رعایت شود، پدیده به عنوان یک شرکت سهامی عام تحت نظارت بورس قرار می گیرد.

حامد مقدم تاکید کرد: در حال حاضر برای نقل و انتقال سهام، بحث ورود به بورس مطرح نیست و آنچه مورد تاکید است آزاد شدن نقل و انتقال سهام در مکانیزمی تحت نظارت بورس است.

مدیر کل روابط عمومی پدیده با بیان اینکه مجموعه نظام به دنبال حل مشکلات شرکت پدیده است، افزود: در غیر این صورت، انتخاب هیات مدیره جدید و تلاش های ستاد تدبیر استان بی معنا بود.

حامد مقدم افزود: برای مدیریت هرچه مطلوب تر این شرکت باید از یکسو به مطالبات سهامداران و از سوی دیگر به ستاد تدبیر توجه داشت.

وی با بیان اینکه هیات مدیره و مدیر عامل فعلی از حمایت دولت و ستاد تدبیر استان برخوردارند، تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه هریک به نوعی در تلاش برای حل مشکل پدیده هستند.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.