سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری جشن های میلاد حضرت رضا علیه السلام در 2400امام زاده و بقعه سراسر کشور

معاون امور اوقاف و خیریه کشور گفت: امسال برگزاری جشن های ویژه ای برای میلاد امام رضا علیه السلام در امام زاده های کشور در نظر گرفته میشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت االاسلام و المسلمین شرف خانی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی جشن های دهه کرامت در استانداری خراسان رضوی گفت : امسال در 400 امام زاده همایش تجلیل از خادمان رضوی برگزار می شود.
استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت : تلاش داریم تا در سال 2017 ازهمه زیارتگاههای کشورهای اسلامی دعوت کنیم تا در هم اندیشی مشترک جهان اسلام شرکت کنند و این شامل زیارتگاههای مسلمانان غیر شیعی نیز خواهد بود.
علیرضا رشیدیان گفت : حب پیامبر و اهل بیتش نکته ای است که هیچ مسلمانی در آن با مسلمان دیگر اختلاف نظر ندارد.
وی افزود : مشهد ظرفیت این را دارد که مرکز کانونی گفتگوهای دینی و اسلامی باشد.
معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی نیز گفت : در سفری که به عتبات عالیات عراق داشته ایم متن پیشنهادی برای تفاهم نامه جامع مشترک بین اماکن اسلامی را تقدیم مقامات عراق کردیم و قرار شد تا هفته آینده نتیجه آن را اعلام کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت : امسال جشن اختتامیه میلاد امام رضا علیه السلام در صحن جامع رضوی با حضور اقشار مختف مردم برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت : بیش از 410 هزار مراسم جشن میلاد امام رضا عهلیه السلام در مساجد و بقاع متبرکه ،مدارس پایگاههای بسیج ، اصناف و مهد های کودک برگزار می شود .
حجت الاسلام ارباب سلیمانی گفت : امسال با حضور گسترده در فضای مجازی تلاش داریم تا از بدعت های ناروادر برپایی جشن ها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.