سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اردبیل دومین شهر در ترویج ورزش های همگانی

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از انتخاب شهر اردبیل به‌عنوان دومین شهر کشور در ترویج و پیاده‌سازی ورزش‌های همگانی انتخاب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی مجدآرا افزود: طی سال‌های اخیر استان اردبیل در زمینه ورزش‌های همگانی موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی را از آن خود ساخته است.

وی با اشاره به حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در هیئت‌رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور اضافه کرد: این فدراسیون به دنبال ترویج ورزش به‌عنوان یک ضرورت در بین خانواده‌ها است و در این بین عملکرد استان اردبیل قابل توجه است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با تأکید به اینکه نشاط و شادابی از ورزش‌های همگانی حاصل می‌شود، متذکر شد: حضور روزافزون خانواده‌ها در ورزش‌های همگانی نشان می‌دهد این هدف در حال تحقق است.

مجدآرا کارکرد اصلی ورزش‌های همگانی را ترویج نشاط و شادابی عنوان و تصریح کرد: هر چند جشنواره‌ها و برنامه‌های قرعه‌کشی برگزار می‌شود تا شهروندان برای حضور در ورزش‌های همگانی تشویق شوند اما بهترین هدیه برای فرد سلامتی وی است.

وی افزود: ورزش همگانی باید مردم را به شعار نظافت، عبادت و ورزش برساند و این سه اصل در سبد خانواده‌ها قرار گیرد.

وی به برگزاری هفتگی برنامه‌های پیاده‌روی در سراسر کشور اشاره و تأکید کرد: در استان‌ها بالغ بر ۷۰۰ برنامه پیاده‌روی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.