سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

کشف 133کیلو هروئین در عملیات مشترک پلیس سمنان و اصفهان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو سواگر مرگ و کشف 133 کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک با پلیس اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان سرهنگ روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این عملیات با همکاری مشترک پلیس اصفهان و سمنان صورت گرفت و در این عملیات 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: با پیگیری های اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان،سرنخ هایی از فعالیت این 2 سودا گر مرگ و انتقال یک محموله مواد مخدر از زاهدان به مقصد تهران به دست آمد.
سردار قاسمی ادامه داد: در ادامه بررسی ها و با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و فناوری های نوین اطلاعاتی، زمان انتقال این محموله مشخص شد.

این مسئول انتظامی به انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضائی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اشاره و اضافه کرد: در عملیاتی منسجم ،هر 2 سوداگر مرگ که در حال انتقال محموله با یک دستگاه تریلی بودند شناسایی و در اصفهان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.