سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود؛

شاهرود نزدیک به نیمی از صادرات استان را انجام می دهد

این شهرستان به علت همجواری با استان‌هایی مانند خراسان، گلستان دارای پتانسیل مناسبی برای توسعه صنعت و تجارت در استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان شاهرود یک شهرستان صنعتی بوده و از لحاظ میزان صادرات دارای رتبه مناسبی دراستان است.
وی با اشاره به میزان درصد صنایع مستقر در شهرستان شاهرود گفت: 12 درصد صنعت استان در شاهرود واقع شده و از این نظرشاهرود یک شهرستان صنعتی به شمار می‌رود و میزان 48 درصد صادرات استان از شهرستان شاهرود است.
نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان شاهرود دارای ظرفیت و پتانسیل های زیادی در این زمینه است تصریح کرد: می‌توان با حمایت از صنایع موجود زمینه را برای رشد و توسعه پیش از پیش را در این شهرستان فراهم کرد.
نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی با بیان اینکه شهرستان شاهرود دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناسب در زمینه صادرات است بر ضرورت ایجاد و مستقر شدن دفتر گمرکی در این شهرستان تأکید کرد.
حسینی شاهرودی با اشاره به استقرار سامانه جامع امور گمرکی در کشور گفت: بافعال شدن این سامانه یکی از بزرکترین معضلات اقتصاد کشور که مبارزه با قاچاق کالا و ارز است در حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/ز

برچسب ها: صادرات ، نیم ، صنعت ، گمرک ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.