سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی از 9 پایان نامه‌ برتر قرآنی تقدیر می شود / اتمام داوری برای مقطع دکتری و کارشناسی ارشد

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از اتمام داوری پایان نامه های برتر قرآنی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد و گفت: به زودی 9 پایان نامه‌ برتر قرآنی معرفی و تقدیر می شوند

فضل الله ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان داشت: جشنواره پایان نامه‌های قرآنی دانشگاه‌ها همه ساله در راستای ترویج فعالیت های قرآنی و تشویق دانشجویان به نقش آفرینی در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار می شود.

ایرجی کجوری با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ پایان نامه درمقطع کارشناسی ارشد و دکتری مورد داوری قرار گرفته، گفت: تعداد ۳۶۰جلد پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و تعداد ۴۰ جلد دیگر در مقطع دکتری به دبیرخانه این جشنواره رسید که به جز تعداد اندکی، مابقی پایان نامه ها در سال ۱۳۹۴ دفاع شده است.

وی ادامه داد: به انجام داوری های پایان نامه‌ها توسط استادان برتر دانشگاه ها در حوزه علوم قرآن و حدیث طی سه مرحله پایش، داوری اولیه و داوری نهایی انجام شده است. در مرحله اول ۳۴ پایان نامه به مرحله نهایی داوری راه یافتند و جمعا نه پایان نامه برتر در هر دو مقطع مشخص شده است.

وی افزود: اسامی برگزیدگان نهایی این جشنواره به زودی اعلام و دریکی از برنامه های آتی  معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزیدگان تقدیر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، فراخوان پانزدهمین جشنواره پایان نامه های قرآنی از اردیبهشت ماه سال جاری به تمام دانشگاه های کشور اعم از سراسری، غیرانتفاعی، پیام نور و آزاد اسلامی ارسال شد و تا پایان خردادماه دریافت آثار ادامه داشته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.