سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور فرانسه: ارتباط عامل حمله نیس با داعش هنوز ثابت نشده است

برنار کازنو اعلام کرد ارتباط میان عامل حمله نیس و «شبکه‌های تروریستی» از جمله داعش هنوز ثابت نشده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، برنار کازنو، وزیر کشور فرانسه، امروز اعلام کرد ارتباط میان عامل حمله نیس و «شبکه‌های تروریستی» از جمله گروه (تروریستی) داعش که مسئولیت این کشتار را به عهده گرفته با تحقیقات هنوز ثابت نشده است. 

وی در مصاحبه با رادیو «آر تی ال» فرانسه اعلام کرد: «ما نمی‌توانیم این موضوع را منتفی بدانیم که یک فرد نامتعادل و بسیار خشن به سرعت افراطی شده باشد و دست به چنین جنایت کاملا نفرت انگیزی بزند.»

وزیر کشور فرانسه  همچنین پس از نشست شورای امنیت ملی در کاخ الیزه از تصویب سه قانون جدید در این کشور برای مقابله با تروریست‌ها خبر داد. 

وی گفت: با وزارت دفاع برای محافظت از خاک فرانسه در مقابل تروریست‌ها هماهنگی می‌کنیم. مبارزه با تروریسم به صبر و تلاش نیاز دارد و ما طرحی را برای هماهنگی و رویارویی با تروریست‌ها آماده کردیم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۸ تير ۱۳۹۵
داعشی ها کلا آدمهای مسئولیت پذیری میباشند چون هرکس در هرکجای دنیا خودشو منفجر کنه، دیگران را منفجر کنه، دیگران را زیر بگیره، کلا هرکس بیماری جنون گاوی داشته باشه و دست به عمل غیر انسانی بزنه، نگران نباشه چون برادران داعشی برای بعهده گرفتن حاضرند.