سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

همدان میزبان 4 لاله گمنام می‌شود

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان از تشییع شهدای گمنام در این استان در سالروز شهادت امام صادق(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهرام دوست‌پرست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سالروز شهادت پیشوای مذهب جعفری مصادف با نهم مردادماه، همدان میزبان شهدای گمنام خواهد بود.


وی با بیان اینکه در این روز پیکر پاک چهار شهید دوران دفاع مقدس وارد همدان می‌شود، افزود: این شهدای والامقام جزء شهدایی هستند که هفته گذشته از مرزهای جنوب و غرب وارد میهن اسلامی شدند.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان اظهار کرد: از این تعداد پیکر مطهر دو شهید عزیز در اردوگاه ابوذر همدان، یک شهید در حوزه علمیه نهاوند و یک شهید در فرماندهی انتظامی استان همدان به خاک سپرده خواهد شد.

وی بیان کرد: جزئیات مراسم استقبال و تشییع شهدا در استان به زودی اعلام خواهد شد.
دوست‌پرست با بیان اینکه حضور شهدا، فضای شهر را معنوی می‌کند، افزود: برنامه‎ریزی‌ها برای استقبال از این شهدای بزرگوار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مردم همدان بار دیگر با حضور خود برای استقبال از شهدا، حرکت در مسیر آنها را به همگان نشان خواهند داد، گفت: شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند و باید همواره در راه اعتلای راه و هدف آنها کوشید.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان با اشاره به اینکه همدان در سال‌های دفاع مقدس، یکی از استان‌های پیشرو در دفاع از میهن اسلامی بوده و 8 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: شهدای مدافع حرم این استان نیز سندی دیگر بر ایثارگری مردم این منطقه است.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.