مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان گفت: بیش از 12 هزار نفر در آزمون‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان شرکت کرده‌اند.

حضور بیش از 12 هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا مهرابی اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 12 هزار و 701 نفر در هشت حوزه امتحانی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان شرکت کرده‌اند.


وی گفت: از تعداد کل شرکت‌کنندگان 3 هزار و 11 نفر در آزمون هماهنگ کتبی مرحله اول و تعداد 8 هزار و 432 نفر در آزمون آنلاین مرحله دوم شرکت کردند.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان ادامه داد: تعداد افراد شرکت‌کننده در مرحله اول تفاهمنامه‌های صنایع دستی 369 نفر و در آزمون پروانه صنعت ساختمان نیز 889 نفر بودند.

وی با بیان اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان مجهز به سیستم برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین هستند، گفت: در تمام شهرستان‌های استان این امکان برای کارآموزان و متقاضیان فراهم شده است.

مهرابی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را یکی از رویکردهای اصلی استان به منظور بسترسازی برای مهارت‌آفرینی دانست و افزود: در همین راستا کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای منطبق با نیاز استان برگزار می‌شود.

وی نیازسنجی را مولفه مهمی در برگزاری این کلاس‌ها دانست و گفت: از این منظر، علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس‌ها رضایتمندی خود را اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.