سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

لزوم حضور مسئولان در ادارات شادگان

فرماندار شادگان بر لزوم حضور مسئولان در ادارات مربوطه خود تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ بهروز فرج اللهی در جلسه شورای اداری شادگان  گفت: برخی مسئولین ادارات این شهرستان در ادارات خود حضور پیدا نمی کنند و مردم از این وضع گلایه مند هستند.وی افزود: ما با هیچ مسئولی تعارفی نداریم و به صورت کتبی به مدیران کل، گزارش عدم حضور مسئولین را منعکس خواهیم کرد.

فرماندار شادگان گفت: تکریم ارباب رجوع همانطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمایش کردند «مردم ولی نعمتان ما هستند»، باید مورد توجه جدی قرار گیرد. ما هم اکنون در واقع سر سفره مردم نشسته و باید پاسخگوی مردم باشیم.

فرج الهی افزود: پاسخگویی به مکاتبات و نامه های مردم متاسفانه در برخی از ادارات با تاخیر به این فرمانداری ارسال می شود که باعث ایجاد مشکلات در برنامه های این شهرستان شده است.

وی گفت: نتیجه مصوباتی که در جلسات فرمانداری تشکیل و به دستگاه ها ابلاغ می شود باید در اسرع وقت به فرمانداری منعکس شود و حضور خود شخص مسئولین در جلسات شورای اداری، سلامت، آموزش و پرورش و ترافیک که جلسات بسیار مهم هستند ضروری است.

فرماندار شادگان ، ایجاد انسجام و وحدت بین اقشار جامعه را از کارکردهای نماز جمعه عنوان کرد و افزود: در جامعه شاید هر صنفی حصاری به دور خود کشیده باشد اما وقتی همه در صف نماز جمعه قرار می گیرند حصارها برداشته می شود و همه در یک صف قرار می گیرند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.