سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

بیش از 1200 خانوار مستمری‌بگیر بهزیستی لاهیجان هستند

رئیس اداره بهزیستی لاهیجان از وجود یک‌هزار و 264 خانوار مستمری‌بگیر در این نهاد خبر داد و گفت: از این تعداد، 339 خانوار مربوط به امور اجتماعی و بقیه در حوزه توان‌بخشی هستند.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت، پروین قادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه در لاهیجان با اشاره به ارائه خدمات بهزیستی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اظهار کرد: کارکنان بهزیستی در طول سال به اقشار ضعیف و آسیب دیده اجتماع و معلولان خدمات ارائه می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه تمام کارکنان با عشق و علاقه به افراد زیرپوشش بهزیستی خدمات‌رسانی می‌کنند، افزود: فعالیت بهزیستی گسترده و متنوع است.
 
رئیس اداره بهزیستی لاهیجان ارائه خدمات این نهاد را از بدو تولد تا هنگام سالمندی و مرگ عنوان کرد و گفت: بهزیستی در حوزه توان‌بخشی به تمام معلولان جسمی‌حرکتی، ذهنی، ناشنوا، نابینا، روانی و ... خدمات‌رسانی می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی، کمک هزینه نگهداری به معلولان داده می‌شود، تصریح کرد: خدماتی مانند کمک هزینه دانشجویی، تحصیلی، درمان و آموزش به مددجویان ارائه می‌شود.
 
قادر به فعالیت دو کارگاه حرفه‌آموزی برای دختران و پسران بالای 14 سال در بهزیستی لاهیجان اشاره کرد و ادامه داد: یک مرکز آموزشی کودکان اوتیسم نیز به صورت روزانه در لاهیجان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.